Äitinä olo on kauheeta hommaa,koko ajan sitä tulee tahtomattaan murehdittua jotain.Jos ei lapsen tulevaisuutta ja omia kasvatustaitoja,niin sitten jotain muuta.Mitä isommaksi lapsi tulee,sen enemmän myös niitä murheita tulee.Hitto mä harmaannun varmaan ennen ku täytän 30,tai hiukset lähtee lopunkin päästä.

Nyt mä murehdin tänään tapahtuvaan korvien putkitusta.Järki sanoo että kaikki menee kyllä hyvin,ihan rutiinijuttuhan tämä on sille lääkärille joka leikkaa.Vaan tunnepuoli pistää sitten miettimään kaikkea mikä voi mennä pieleen.Mitä jos nukutusaine ei tehoakkaan niinku pitäis?Jos lapsi nukkuukin liian kevyttä unta ja tuntee kipua leikkauksen aikana?Entäs jos se herääkin kesken leikkauksen?Tai jos sitä ei saadakkaan enää ollenkaan hereille?Mitä jos ton operaation yhteydessä löytyykin jotain vakavempaa vikaa lapsesta?Mitä jos lääkäri jotenki ryssii ton leikkauksen,vaikka se on pieni leikkaus ja lääkäri tehnyt sen varmaan tuhansia kertoja?Mitä jos ens yönä lapsi onkin niin kipeä että pitää lähteä sairaalaan,osaanko mä toimia niinku pitäis?Jos kitarisat leikataan ja tikit aukeaakin yöllä,miten mä toimin?Saako Mini varmasti tarpeeksi kipulääkettä kotiinkin,ettei siihen vaan satu?

No,ei auta kun odottaa vaan miten käy.Minille on moneen kertaan kerrottu nyt mitä tänään tapahtuu ja se osaa jo itekkin kertoa että "täti pistää käteen lääkettä ja Mini nukahtaa.Sitten se kiva lääkäri laittaa korviin putket että ne paranis kunnolla ja kun Mini herää niin äiti ja isi on siinä vieressä." Mun rakas.

Mini meni päiväunille ja mä syön salaa tällä välin kun se nukkuu.En oo viittiny syödä mitään kun sen pitää olla 5 tuntia syömättä ja juomatta ennen nukutusta,ettei sekin ala pyytämään sapuskaa.Se oli aamulla mun oma syöttöporsas,tumppasin sen niin täyteen kaikkea leivästä puuroon ettei sen pitäis nälkään kyllä kuolla vaikka seuraavan kerran saakin syödä vasta leikkauksen jälkeen.

Taidankin lähteä ettimään mun vedenkestävää ripsaria jostakin,mä pillitän ihan taatusti siellä lääkärissä kun Mini on leikattavana tai kun näen sen reppanan ihan pihalla leikkauksen jälkeen.Yhyy.