Siis jumalauta,eikö tää sairastaminen voi nyt oikeasti jo loppua?!Edes hetkeksi??Pitihän se taas arvata,kuuri loppu viime viikolla-eilen Mini oli niinku perseelle ammuttu karhu-nyt sillä on lämpöä ja korvat ihan taatusti vielä tulehtuneet.Nyt alkaa loppua huumorintaju tähän touhuun ihan oikeasti.Ens viikon perjantaina meillä olis se korvien putkitus,toi ipana pitää saada terveeksi ennen sitä että se voidaan nukuttaa!!En tiedä miten päin mä olisin ku kiehuu niin kovaa,vappukin tulossa ja multa repee perse jos suunnitelmat kusee jälleen kerran.Viime vappuna Mini oli ruikkutaudissa ja mä vietin hulvattoman hauskan vapun sen kanssa kaksistaan kotona,jee!Nyt oltais menossa yökylään Minin sulhasen luokse ja sitten vapputorille possujunalla ajelemaan.Saa nähdä meneekö vituiksi tämäkin vappu,mun tuurilla menee aivan taatusti.Eikai tässä sitten auta kun ruveta taas varaamaan lääkärille aikaa,arvauskeskukseen päin en meinaa edes pierasta enää tämän asian tiimoilta,eli yksityiselle vie tiemme jälleen.Tää alkaa käymään oikeasti jo lompakonkin päälle perkele.Puhumattakaan mun hermoista. Uus kuuri vaan päälle,eikai tässä muitakaan vaihtoehtoja oikein ole.Mitä vittua mä oon tehny väärin että toi tulehdus ei lähe sitten millään pois tuolta korvista?!mä oon nyt ollu aivan ylitarkka korvien kanssa ja peittäny ne uloskin kunnolla ettei se tulehdus vaan uusiudu.Suihkuun ollaan pistetty tulpat ettei korviin pääse vettä ja vaikka mitä muuta. Ja ei,ei näköjään minkään maan hyötyä oo tuostakaan ollu.Hitto mä en kestä jos sitä putkitusta pitää siirtää,mä oon pyytäny töistäkin sen päivän vapaaksi ja psyykannu itteäni valmiiksi.

Avautuminen jatkuu myöhemmin,nyt meen keittämään kahvia kun kaveri tulee kylään.

 

Avautuminen jatkukoon!kahvit juotu ja sataan paikkaan soiteltu.Tänään ei kyllä oo ollenkaan hyvä päivä,ei sitten millään tavalla.Toi pentu on virkeä kuin orava,mä taas muistutan kävelevää zombia.Joku kevätväsymys vissiin,mä nukkuisin varmaan vuorokaudet putkeen jos vaan voisin.Niskat on niin jumissa etten tiedä miten päin päätäni kääntelisin ja hitto vie saatiin vasta perjantaille aika kunnon korvalääkärille.Minin päiväkotiin pitäis ilmottaa perjantaihin mennessä kesälomat ja työpaikalla ei oo saatu vielä lomia varmistettua!jihaa!Mulla on siunaantunu oikein kahden viikon loma,kauhulla odotan miten väsynyt mä sen jälkeen oon.Mähän oon siis lomalla töistä,en tuosta lapsesta ja kodista.Nimenomaan tästä mun arjesta mä tarvisin sitä lomaa,en pelkästään töistä.Loma,mitä se on?voiko sitä syödä?Ajattelin loman aikana tylysti laittaa Minin jonkun luo kyläilemään pariksi päiväksi ja olla ihan aikusten oikeasti lomalla edes sen ajan.Murulla ei tietty mitään lomia ole,eli mä hoidan ton tenavan suurimmaksi osaksi ittekseni mun loman ajan.Kyllä siinä sielu lepää!Ja toi koira,voi perkele mä teen siitä kintaat itelleni ens talveksi.Kevät on tullu,sen huomaa viimeistään tosta kaikkea paneskelevasta koirasta.Naapurin rakin kanssa ei tulla sitten yhtään toimeen,heti ollaan aidan luona tappelemassa ja huudetaan niinku tapettais vaikka toinen ei edes koske siihen.Pitäis varmaan antaa sen löylyyttää toi kunnolla niin loppuis tuon pullistelu hetkeksi.Voi antakaa mulle rahaa niin mä pääsen leikkauttamaan ton rakin!voin laittaa tilinumeron tänne esille,kaikki lahjoitukset otetaan mielellään vastaan.

Raha-asioista puheenollen,pitäis ostaa itelleni kesävaatteita koska oon niin armoton läskipallo ettei viime kesän vaatteet varmaan mahdu edes enää päälle.Ja tyttö tarvis myös lisää vaatteita,sitä rahaahan mulle tulee ovista ja ikkunoista niin ettei tiedä mihin sitä tunkis.Onneksi Muru menee töihin ens kuusta alkaen ja tienaa melko hyvinkin,voi rakas kun tietäisitkin kuinka paljon mä lypsän sulta valuuttaa kesän ajan kun mä oon meidät melkeinpä kokonaan elättäny taas talven ja syksyn.Tai oikeastaan ainakin viimeiset pari vuotta.

Ja toi pentu ei sitten taidan tänäänkään nukkua päiväunia,voi tuhat rumaa sanaa!Koko ajan vinkuu tossa vieressä jotakin," Äiti anna ja mä haluan!" Mäkin haluan lottovoiton ja viikon loman jossain keskellä metikköä yksinäni.Mä lähetän ton koiran ja Minin pian pulkalla Kiinaan,Muru saa mennä samalla pulkalla vaikka se ei nyt mitään erityisen ärsyttävää oo tehnykkään.Saisinpa olla ihan rauhassa edes hetken.

Tää kämppäkin on ku kaatopaikka ja takapihakin pitäis siivota.Motivaatio ja kiinnostus nolla ja tän kämpän siivous on ihan yhtä turhan kans.Kaks päivää niin tää on ihan samassa kunnossa kuin nytkin.Miksi edes siivota?

Joo,todella huono päivä tänään.Mä oon niin totaalisen kyllästyny ja väsyny Minin sairastamiseen ja tähän omaan väsyyni,hitto soikoon lähtee pian lopullisesti järki.