Esittelyä..

Ite oon kesällä 24 vuotta täyttävä nuori nainen,ammatiltani lähihoitaja.Luonteeltani ailahtelevainen,mielialat voi muuttua hyvinkin nopeasti.Hassunhauska,omituinen höpöttäjä ja sitä rataa.Hieman itsetunto-ongelmainen angstaaja,jonka henkinen ikä taitaa olla lähinnä 15-vuotiaan tasolla. Peter Pan-syndroomasta kärsin jonkun verran,en haluaisi kasvaa koskaan kunnolla Aikuiseksi.Yhtenä hyvänä puolena pidän mun lapsenmielisyyttä,siitä en tahtoisi luopua koskaan.Oon myös aika herkkä,mietiskelen ja murehdin kovasti asioita mihin en kuitenkaan pysty mitenkään vaikuttamaan.

Mieskin multa ihme kyllä löytyy, 25-vuotias kloppi joka opiskelee insinööööriksi.Naapurista tuon pojan löysin,entisen naapurin paras kaveri ja melkeinpä lennosta vaihdoin entisen poikaystävän tähän nykyiseen. Yhdessä ollaa taivallettu jo yli  6 vuotta. Isänä toi on mut yllättänyt täysin,siinä hommassa on loistava vaikka mä odotin ettei se oikein handlaa sitä hommaa. M on isin silmäterä,miehestä on tullut esiin pehmo herkkis,joka kirjoittaa äidilleen kirjallisia ohjeita miten meidän neidin päivärytmi menee kun se jäi anopille yhdeksi yöksi hoitoon.Mun mielestä toi on todella suloista,yleensä se oon mä joka niitä ohjeita kirjottelee pitkän listan.

Meiltähän löytyy sitten myös Miss Sunshine,pian 2,5v prinsessa. Äidiksi tuleminen on ollut sekä parasta,että raskainta mitä mun elämässä on tapahtunut. Aivan valloittavan ihana lapsi,kaunis kuin sika pienenä ja mietin että miten meidän geeneillä on tuollainen kaunotar saatu aikaiseksi.


Koirakin tästä talosta löytyy,moppi ilman vartta on ehkä paras kuvaus tuosta karvakasasta. Mulle älyttömän tärkeä räkyttäjä,tässä kuussa 5-vuotta täytävä mammantyttö.Monia outoja tapoja omaava lajinsa edustaja,onneksi rauhoittunut hurjasti sitten pentuajan.

Siinäpä lyhyesti ja ytimekkäästi meidän perheestä.